Dags för nomineringar till Klubbstyrelsen

Nu är det åter igen dags att nominera ledamöter till vår klubbstyrelse. För att lämna in ett förslag så tar ni kontakt med någon ur valberedningen nedan. Senaste den 8  Januari 2010 behöver vi ha era förslag inne. 

 

 

Kontakta verkstadsklubben om du även behöver telefonnummer till dessa personer