Rapport från repskapsmötet den 26-11-2012

 

Som vi informerade om i tidigare klubblad så har den nybildade avdelningen IF Metall Stockholms län nu haft sitt repskap. Vi tänkte därför rapportera lite kort om vad som diskuterades på detta möte.

 

Dom två beslutspunkter man hade var

angående verksamhetsplan/budget och

medlemsavgiften för 2013. Medlemsavgiften

beslutades det att den skall ligga

kvar på 1,75 % av lönen och det gäller

fr.o.m. 1 Januari 2013.

I verksamhetsplanen så bestämdes det

att man kommer att fortsätta att satsa

på studier och utåtriktad verksamhet.

Bland mycket annat.

 

Skribent: Erik Eklund